Avatar billede 450025 Ekspert
17. februar 2017 - 02:54 Der er 2 kommentarer

Ny Skjerm.

Jeg har skjerm til min data den er 21"  oppløsning 1280 x1024 er godt fornøydt med den, men ønsker en noe større 27" umulig å oppdrive her jeg bor.

Der var 2 i butikken utstilt som 27" og  29"  Tv,  bilde var helt ok på begge, kontakter det jeg treng, spurte hvilken oppløsning, har ikke peiling bilde er jo ok vet ikke?

Da frykter jeg at oppløsningen er 1334x750 vil dette fungere for meg i tilfelle blir det 27" som valg.

Takk for hjelpen.

Arne Mathiesen.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. februar 2017 - 06:13 #1
Jeg har et 30" på Samsung HD på Værkstedet det har en opløsning på 1920.X 1080.
vieser fine billeder! Så Hvis det skal være et tv så skal det være i HD.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. februar 2017 - 07:18 #2
Takk for svaret poko1 forstår deg godt, når selger ikke  har peiling om det er HD, eller hvilken oppløsning det er  burte han kanskje finne en anna jobb, nu er jeg lidt for høflig til å ikke si det til han. Vet han ikke så er der ikke noe å gjøre med det.
Jeg vet at 1334x750 ikke er rare greier, jeg bare sjekka kontakter å bilde som TV å det var ok, ellers ren gjetning fra min side mulig det stod på papesken hva innhold der var i den.
Men som dataskjerm var jeg usikker.

Altanativ 2, gå på Ebay, helt anna pris, frakt fra seller er skrevet med gaffel
GBP 41.15 og så Toll her eller Vatt 7% som dem seier.
Dernest er der 40 km til dette Toll kontoret, klart det går ann det.

Men jeg har faktisk vert i 3 butikker her men nei 32" det er for stort som dataskjerm.
Da tror jeg heller jeg glemmer hele stasen, men Takk for hjelpen poko1.

Arne fra Thailand.