Avatar billede CRRL Juniormester
17. februar 2017 - 08:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sende mail fra iframe

Jeg er ved at lave et PHP script som sender indholdet fra en formular til én, eller flere mails.

Mit script ligger på en sikker server med SSL hos one.com

Når jeg kører scriptet, så fungerer alt som det skal. Men når jeg kører scriptet igennem en iframe, så bliver mailen ikke sendt.. Informationerne bliver sendt fra min formular til afsendelses siden, men mailen bliver ikke sendt.

Jeg SKAL have mit script til at køre fra en iframe.

Det script som jeg bruger er helt standard, og ikke modificeret på nogen måde:

<?php
$to      = 'nobody@example.com';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: webmaster@example.com' . "\r\n" .
    'Reply-To: webmaster@example.com' . "\r\n" .
    'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>
Avatar billede CRRL Juniormester
17. februar 2017 - 08:14 #1
Nogen foreslag ?
Avatar billede acore Ekspert
17. februar 2017 - 09:16 #2
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. februar 2017 - 09:23 #3
Har du link til din side ?
Avatar billede CRRL Juniormester
17. februar 2017 - 10:56 #4
Det viser sig at mit antispam filter var sat til HØJ i sletningsscore - så da det blev sat til Medium, gik mine mails direkte igennem.
Avatar billede acore Ekspert
17. februar 2017 - 11:37 #5
Hvis de mails skal nå frem til andre end dig selv, så bør du bruge PHPMailer eller noget tilsvarende. Der er efterhånden nærmest garanti for, at mails sendt med mail(...) havner i spam.