Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

adwcleaner - nyeste version?

hej!
hvilket versions-nummer har den nyeste adwcleaner (free)?
jeg har lige downloaded en ny af slagsen ligenu og i den
står der version 6.0.4.3.
?
anne-lise
Avatar billede posten Ekspert
17. februar 2017 - 16:27 #1
du HAR den nyeste
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 16:51 #2
tusind tak for præcist og hurtigt svar...
anne-lise
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 16:52 #3
det som forvirrede mig var, at nu har malwarebytes overtaget adwcleaner.
Avatar billede posten Ekspert
17. februar 2017 - 17:54 #4
de 2 hører "næsten" også sammen når man skal fjerne "utøj" på sin pc
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2017 - 18:51 #5
jeg har indtil for ca. 1 år siden osse brugt malwarebytes, men efter jeg
gik over til win 10 anså jeg den for unødvendig. og så er jeg irriteret over,
at malwarebytes og adwcleaner blev slået sammen. så jeg bruger flg.:
ccleaner
adwcleaner
windows defender.
og det funker for mig. jeg kunne aldrig nogensinde finde på at betale
for et virus-program, når der findes super-gode af slagsen som er "free".
det som for mig at se er det farligste ligenu er hackere samt ransomware. min
gl. pc blev angrebet af ransomware, herefter cleanet helt ned til bundkortet
(så slap for at betale de 2.500 kr. for at få dem til at låse den op igen). herefter
stod bundkortet af. så min pc er splinterny (HP) og købt den 2. jan. i år - 16 GB.
Avatar billede posten Ekspert
18. februar 2017 - 14:48 #6
nu har jeg den holdning at jeg ALDRIG ku finde på at bruge penge på hp har så MANGE  dårlige erfaringer med dem batterier der ikke holder og nedsat levetid på deres pc'er og hvis jeg bygger en selv (bambusmodel) bruger jeg asus som bundkort med intel processor og som antivirus bruger jeg også free (avg) som kommer på alle de pc'er jeg kommer tæt på har så enkelte gange været på nogen "stygge" sider hvor jeg effterfølgende har "renset" ud med adwcleaner og enkelte gange været nød til at forebygge med malwarebytes hvis jeg vidste jeg sku på de sider igen
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2017 - 15:31 #7
m.h.t. aldrig at bruge penge på HP så gav jeg i el-giganten kun ca. 4.500 kr. for
min nye af slagsen. og den nye er på 16 GB og det var incl. win 10 samt anniver-
sity updaten og den gl. pc var på 6 GB.
efter min mening er det bedste mærke i pcère HP. den sidste af slagsen jeg havde
forud for denne her var også HP og jeg svor, at jeg aldrig nogensinde mere ville købe andet end HP. jeg har for 3. gang valgt en stationær fordi jeg har meget grej tilkoblet bl.a. højtalere som giver en helt fantastisk lyd.
nå men godt, at vi alle sammen er forskellige - er jo det som giver farverne i os.
havde vi været ens ville det være død-kedeligt.