Avatar billede kontakten Praktikant
18. februar 2017 - 00:45 Der er 6 kommentarer

Gmail

Når man udskriver en meddelelse fra gmail komme deres logo i venstre top ---- KAN DET FJERNES ???
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2017 - 01:14 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2017 - 01:23 #2
Så har jeg testet. Det virker hos mig. Logo forsvinder når man markerer billedet og sletter node.
Avatar billede kontakten Praktikant
18. februar 2017 - 01:36 #3
Hej igen, Tak for svar.  Jeg syntes ikke at det hjælper fra selve gmail, Altså når jeg åbner min gmail og læser en post som jeg vil udskrive. Så er er logoet i venstre side.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2017 - 07:46 #4
Ja det er korrekt.
Det er kun når du vælger udskriv, og du i det nye billede vælger at inspicere element du kan fjerne logo. Det er sådan jeg testede. Jeg testede med Firefox.
Det var jo også ved udskrivning du spurgte om :-)
Avatar billede kontakten Praktikant
18. februar 2017 - 12:36 #5
Hej igen.

Jo det er udskrivning, Men også som PDF. Skulle det også være muligt? Jeg syntes ikke ikke jeg kan få det til at virke.

Når jeg er i gmail og klikker på - printer ikonet - får jeg gmail logo op i venstre hjørne :(

Kan du hjælpe :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2017 - 15:19 #6
Når du har trykket på udskriv, og det der skal udskrives popper op, højreklikker du på logo og vælger inspicer element. Der fremkommer en boks nederst hvor en linje med logo er fremhævet. Den højreklikker du på og vælger "fjern node".
Dit logo skal nu være fjernet, og den bør lave udskrift uden logo