Avatar billede jeppe1992 Praktikant
18. februar 2017 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyden hakker og lyder indelukket

Jeg har lige købt en ny computer, og efter noget tid er den nu begyndt at hakke i lyden, og det lyder som om lyden bliver afspillet under vandet

Jeg har prøvet at fjerne lyd driveren og genstarte computeren

og når jeg laver lydfejlfinding, fejler de små ringe lyder og melodier ikke noget.

det er kun når man spiller eller hører musik

Det er en msi GT72vr

Windows 10 Home
Intel Core i7 (6. Gen) 6700HQ / 2.6 GHz (3.5 GHz) / 6 MB Cache
16 GB DDR4
NVIDIA GeForce GTX 1060 - 6 GB GDDR5

sound by dynaudio
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. februar 2017 - 17:00 #1
Prøv MSI´s hjemmeside hvor du kan downloade diverse drivere:

https://us.msi.com/search/GT72VR/product/1/
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2017 - 07:18 #2
installer alle chipset/cpu/bundkort/harddisks drivere.
det KAN være harddisk driveren der får det til at hakke

og gør en ting mere, det kan være strømspare, derfor, gå i bios, og slå ALLE former for strømstyring fra!

vi havde et professionelt lydkort, helt nyt, og lyden hakkkede bare, og intet virkere, 4sound ku ikke løse problemet, det blev byttet, det hjalp ikke noget.

det viste sig at være fordi spar på USB strøm var slået til i bios, det får den til at slukke og tænde alle usb porte hele tiden, derfor hakkede lydkortet
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2017 - 07:20 #3
SSD diske har drivere. uden den, alt kan ske. derfor, ind med original ssd diskdriver, fra producentens hjemmeside