18. februar 2017 - 17:54 Der er 8 kommentarer

Skruetrækker til MacBook Pro

Hey. Som jeg ser det, skal der bruges en speciel skruetrækker til skruerne i en Macbook Pro? Det ligner en Torx, men så alligevel ikke helt. Den ser mere rund ud i hjørnerne... Nogen gode forslag? :)
18. februar 2017 - 19:47 #2
https://www.avxperten.dk/diverse-til-iphone/16-dele-vaerktoejssaet.asp <--- jeg prøver at ryge på den her en gang :)
Avatar billede kurt54 Ekspert
19. februar 2017 - 02:38 #3
Det bedste råd er at holde sig fra APPLE de opfinder ny skruer for man ikke kan fixe det selv - og nu er de begyndt at lime tingene sammen.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2017 - 07:32 #4
de opdaterer din iphone og nu dør 50% af alle kunders telefoner.. og så får du en gammel iphone tilbage efter reperation der er lavet af reservedele fra 2-4 der var i stykker, og så er de ligeglad med loven og har gjort sådan siden dag 1
og så låser og fryser din ipda eller iphone, og du kan ikke få dine data/billeder, og så skal du kontakte apple der skal overveje om de gider låse din pad/fon op, og om du mister noget data, det er dit eget problem.. og hvis de reparerer den, sletter de bare alle data..

og sådan kan vi blive ved :)
19. februar 2017 - 11:19 #5
Jeg er så ubetinget heller ikke apple mand og jeg ser heller ikke en fremtid hvor der bliver købt mere apple udstyr i den her husstand. Men nu har vi den her computer vi har givet en mindre formue for, så tænker det er lidt dumt bare at kyle den ud, da den jo fungerer fint nok til det den skal. :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. februar 2017 - 11:22 #6
Det smager og lugter af pengegriskhed af Apples side.
19. februar 2017 - 11:36 #7
Tjaa.... eller også af et selskab der har set at folk godt kan lide deres produkter, så de kan lige så godt tage penge for dem. :) Du skal da ikke fortælle mig at du ville sælge din computer for 2000 kr, hvis der var en anden der ville give 5000? :) Når det så er sagt, så synes jeg personligt ikke jeg får noget som helst for de ekstra penge det koster. Men du kan vel næppe bebrejde et firma for at ville tjene så mange penge som muligt. Det kan vel altid kun falde tilbage på folk der er villige til at betale de penge det koster. :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. februar 2017 - 13:23 #8
Et firma kan også blive så kreativt, at kunderne siger stop. At reparere indleverede fejlbehæftede produkter med gamle dele er fup.
Det svarer til at hvis ens bil går i stykker så anvender værkstedet gamle dele.
Dette vil mange gang kunne umiddelbart kunne ses, men med en iPhone ect. har kunde ingen son helst mulighed for at konstatere om der er fuppet i forbindelse med reparationen.