Avatar billede madsnn Juniormester
19. februar 2017 - 13:55 Der er 1 løsning

Backup af config.text til tftp med timestamp i filnavn

Hej Eksperter

Jeg har siddet nu i 2 dage og kæmpet med at få lavet en kopi af en config.text fil fra en cisco switch til en TFTP server.
Jeg kan fint få det til at virke uden et timestamp i filnavnet, men jeg har brug for et timestamp så jeg kan have flere versioner af hver switchs config.text på tftp serveren.

Mit mål er at jeg som minimum får dette:
Switchen = SW001
TFTP IP = 10.0.0.200

Jeg bruger denne kommango for at lave en kopi:
copy flash:config.text tftp://10.0.0.200/sw001_config.text
Det virker fint.

Det jeg gerne vil have er sat et timestamp inf i destinationsfil navnet
copy flash:config.text tftp://10.0.0.200/sw001_"timestamp"_config.text

Jeg får "Permission denied".

Jeg har forsøgt at lave en copy fra flash til flash, men får samme fejl.

Nogle ideer ????
Avatar billede madsnn Juniormester
20. februar 2017 - 14:08 #1
Brug Archive :)  - Tak til Guo Li for denne løsning.

Alternativt lav flere kron jobs man kl 12, man kl 16, man kl 20, .... som gemmes i en mappe struktur switch\dag\kl\config.text
Og så på windows serveren sættes der pervious versions op aå man kan gå 20 versioner tilbage.
Det vil også virke : )