Avatar billede vuske Seniormester
22. februar 2017 - 13:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmklip i onenote

Ved at holde windows+shift ned og trykke s kan jeg godt tagen en kopi men jeg kan ikke finde hvor den ligger, det er efter en Ny installation af office-pakken
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2017 - 13:28 #1
hvis du har OneNote åben, bør den åbne et vindue hvor den spørger efter placeringen af skærmbilledet (hvis du har taget et)
Ellers prøv at åbne OneNote og evt. logge dig på (hvis nødvendig)
Avatar billede vuske Seniormester
22. februar 2017 - 13:59 #2
hvis du har OneNote åben, bør den åbne et vindue hvor den spørger efter placeringen af skærmbilledet (hvis du har taget et)

der bliver ikke spurgt om nogen placering

Ellers prøv at åbne OneNote og evt. logge dig på (hvis nødvendig)

jeg er jo logget ind på min konto
Avatar billede poko1 Ekspert
22. februar 2017 - 14:16 #3
Jeg bruger Snipping Tool
bruger en af metoderne Rektangulært vindues eller Fuldskærms-Klip.
Dernæst åbner jeg OneNote laver et Venstre klik hvor jeg vil placere
Højre klikker og sætter ind. ?det kan jo flyttes?

https://billedeupload.dk/images/TN6es.png
Det virker hver gang for mig!
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2017 - 14:43 #4
Det er muligt, at du har sat fluebenet "husk denne indstilling";
gå ind i OneNote - Filer - Indstillinger - Send til OneNote
Der under "Andet indhold" og "skærmklip:" kan du skifte indstillingen til "Spørg altid, hvortil der skal sendes"
Håber det hjælper
Avatar billede vuske Seniormester
22. februar 2017 - 16:01 #5
Sådan så virker det igen