Avatar billede Ducky Juniormester
26. februar 2017 - 10:27 Der er 2 kommentarer

nulstilling af beskeder i chatten

Hej Computerworld,

Jeg håber inderligt at I bare kan give mig en fornuftig forklaring på det her problem, jeg har efterhånden i længere tid haft problemer med at bruge facebook især når jeg vil skrive en besked i chatten, for mig virker det som at chatten slet ikke kan følge med når jeg skriver og den reagere utrolig langsomt efterfølgende.. det er måske nok et problem i sig selv, men det andet problem som jeg efterfølgende synes er det mest irriterende er faktisk at jeg nogle gange desværre oplever at facebook chatten vælger at nulstille mine beskeder.. lad os f.eks sige at jeg har brugt det meste af en eftermiddag med at skrive med folk som jeg kender eller gerne vil lære at kende inde på facebook og jeg lader chatten være åben, men minimere vinduet ned i startlinjen , så kan jeg komme tilbage et par timer senere og se at nu står der ikke "stadig" svar fra 15 pers. nej vi er nede på 2 pers, jeg har simpelthen prøvet alt.. at slette mine coockies i historik osv og lige lidt har det efterhånden hjulpet mig..

Hvad kan jeg tillade mig at gøre?  for hele det problem startede efter at min computer en dag var genstartet
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2017 - 11:33 #1
nej det er online listen. dem der ikke er online, forsvinder fra listen.
og en ting mere: hvis du har lavet en chat med 6 deltagere, så kan de også forlade den, så der kun er 2 eller ingen tilbage.
Avatar billede Ducky Juniormester
26. februar 2017 - 13:03 #2
Synes bare det er irriterende for tidligere inden at min computer valgte at genstarte blev beskederne der nemlig også selv om pers/personerne valgte at forlade chatten