Avatar billede hejberg Juniormester
26. februar 2017 - 15:27 Der er 5 kommentarer

kalender i windows 10 app

Hvor dam kan det være at der står i toppen af kalender i windows 10 app

"vi kan ikke vise dig nogle af begivenhederne i dette tilsrum, men de er der stadig - de er tilgængelig via din kontoudbyder. "

hjælp mig

hilsen Bo
Avatar billede hejberg Juniormester
26. februar 2017 - 15:39 #1
Avatar billede posten Ekspert
26. februar 2017 - 16:16 #2
har du dags dato i bios /nede i højre hjørne  ??
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2017 - 12:08 #3
Avatar billede hejberg Juniormester
27. februar 2017 - 13:57 #4
poko1 jeg forstår ikke rigtig din upload - prøv at se mit upload

http://imgur.com/5bxeNBm

det er det jeg søger et svare på

"vi kan ikke vise dig nogle af begivenhederne i dette tilsrum, men de er der stadig - de er tilgængelig via din kontoudbyder. "

hvad det betyder og hvorfor jeg ikke kan bruge min kalender i December måned
Avatar billede poko1 Ekspert
27. februar 2017 - 15:28 #5
Undskyld havde misforstået SP. Jeg får samme meddelelse på både min og Naboens Pc: Kontaktede min svigersøn som er Tekniker hos Expert. Han får samme resultat!
https://billedeupload.dk/?v=KGYfh.png