Avatar billede nora9000 Juniormester
26. februar 2017 - 20:57 Der er 10 kommentarer

Virus iPhone 5s

Hej:)
Når jeg går ind på forskellige sider, kommer der uønsket sider op istedet for. Det sker nogle gange. Virus er det. Ikke? Og hvad gør jeg nu?
Avatar billede INK Ekspert
27. februar 2017 - 07:58 #1
Du har forhåbentlig gemt en sikkerhedskopi af dine data i iCloud!
Dernæst ville jeg geninstallere telefonen til fabriksinstillinger, dvs. Komplet nulstille/slette den. Gøres i indstillinger. Kan også gøres med kabel til iTunes på en komputer.
Hvis den så virker kan du overføre dine data igen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. februar 2017 - 12:13 #2
Hvis din iPhone kører en "officiel" IOS (altså ikke jail-break), så KAN den ikke inficeres med virus eller andet snask.
Avatar billede nora9000 Juniormester
27. februar 2017 - 16:55 #3
Hvordan ved jeg om min iphone 5s kører en "Officiel IOS?"
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. februar 2017 - 17:03 #4
Hvis du ikke selv har gjort noget for at få den til at kunne køre programmer fra andre steder, end AppStore (og du HAR normal adgang til AppStore), så er det en helt normal IOS du kører på og dermed ingen grund til bekymring.
Avatar billede nora9000 Juniormester
27. februar 2017 - 18:39 #5
så har jeg "officiel IOS" så:)
Avatar billede INK Ekspert
27. februar 2017 - 18:51 #6
Hvordan ytrer dit oprindelige problem sig? Er det i alle apps eller kun på visse sider i safari?
Avatar billede nora9000 Juniormester
27. februar 2017 - 19:05 #7
kun nogle gange i safari
Avatar billede INK Ekspert
27. februar 2017 - 21:08 #8
Så har vi misforstået dig. Det er nok bare en ad-blocker du har brug for. Søg i Apple appstore efter Adblock.
Avatar billede nora9000 Juniormester
02. marts 2017 - 23:39 #9
Hvilken adblock er bedst på AppStore og sikrest?
Avatar billede INK Ekspert
03. marts 2017 - 04:54 #10
Du kunne prøve med Adblock Plus (ABP). Den er vist gratis.