Avatar billede Nomis2605 Novice
28. februar 2017 - 20:37 Der er 8 kommentarer

NOGLE DER VIL TJENE LIDT MØNT PÅ OG SKYPE MED MIG OG SE EN SKÆRMDELING OG HJÆLPE MIG.

Ja det virkelig svært og forklarer mit problem håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe og tjene en skilling :D
Avatar billede Nomis2605 Novice
28. februar 2017 - 20:38 #1
Det drejer sig om min Acer Aspire V3 772G... bios og windows funktioner.....
Avatar billede milter Ekspert
28. februar 2017 - 21:02 #2
Nu bliver det nok ikke mig, der kommer til at tjene lidt på det, men dine chancer for at få kvalificerede reaktioner ville blive væsentligt højere, hvis du skriver lidt mere om, hvad dine problemer reelt er. At skrive "min Acer Aspire V3 772G... bios og windows funktioner siger ikke ret meget ;-)
Avatar billede Nomis2605 Novice
28. februar 2017 - 21:24 #3
æv hehe :D men kan ik komme ind i bios og har prøvet acer recovery og den siger min harddisk ikke er sat til fabriks standarden. og ku godt tænke mig og vide en masse om enheds håndtering og hvordan man finder ud af fabrisk enhederne. fordi i msinfo siger den at Platformrolle    Mobiltelefon..

blandt andet det... og så hvilke windows funktioner der er rigtige vigtige og hvilken man kan slå fra.. eller hvordan man geninstallere dem til fabriks standard... og min bios er BIOS-version/dato    Insyde Corp. V1.15, 07-03-2014
den vil jeg gerne ha opdateret men ved ikke hvordan ???
Avatar billede milter Ekspert
28. februar 2017 - 22:31 #4
Jeg synes, du skal fortsætte i det spørgsmål, du allerede har oprettet tidligere i dag:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1015920

Ifølge det ser det ud til, du har ret alvorlige problemer. Din BIOS-version er den nyeste, så vidt jeg kan se på Acers sider. Herunder er et link til opskrift på en gendannelse. Vær opmærksom på, at proceduren "Restore Factory Settings", vil slette alle dine gemte data, dvs. billeder og alle andre dokumenter
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 03:25 #5
jeg har forsøgt at hjælpe dig.
der er bare noget i din maskine som fejagtigt, får den til at blive ved med at identificere din laptop som en PAD.

det kan godt være at noget i BIOS  vil ændre det.

du SKAL ku komme i BIOS, det kan alle pc!!!!!!!
hvad tast udløser BIOS ?

hvis din bios siger til windows at det er en PAD, så kommer du ALDRIG ud af pad mode, uden at gå i bios!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. marts 2017 - 08:28 #6
...og du kan IKKE komme ind i din BIOS via skærmdeling, TeamViewer el.l. - de kæres fra Windows og BIOS ligger lige et trin før du kommer ind i Windows.
Avatar billede Nomis2605 Novice
01. marts 2017 - 22:29 #7
Password er sat til frozen.. har lige gendannet den til Windows 8 med Acer recovery...
og har prøvet og fjerner cmos batteriet det hjalp heller ikke
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2017 - 23:25 #8
så vil jeg bare sige, at en flash bios (som det er)kan altså blive defekt, ihvertfald kan du ikke aktivere den og komme  ind i den.

jeg ville sætte en ny bios i eller flashe den om (opdatere den)

hvis jeg ikke kan komme i bios, er tastatur defekt på den tast, eller bios er. det vil jeg gå ud fra!