Avatar billede betsch Praktikant
02. marts 2017 - 12:40 Der er 1 kommentar

Resistance fall of man 2 til ps3

Hej.
Jeg er lærer på en specialskole, hvor jeg har en elev med en kæmpe udfordring. Han vil gerne have spillet Resistance fall of man 2 til sin ps3, men han har ikke så meget plads på sin ps3. Derfor har vi prøvet at finde ud af, hvor meget plads han skal bruge for at kunne, hvis han køber spillet fysisk (altså på cd), men uden held, kan du hjælpe os?
Med venlig hilsen
Betina og Noah
Avatar billede exabb Seniormester
03. marts 2017 - 18:40 #1
Ifølge Sony PlayStation Store:

Important Notices
? You need at least 22GB free HDD space on your PlayStation®3 to download this game.
? On-screen text and voice-over support: English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, Dutch, Danish, Finnish, Norwegian and Swedish.
? Visit eu.playstation.com to find out more about the Resistance series on PlayStation®3 and PlayStation®Vita.

Please note: you will no longer be able to use the online features of this game.

1-2 Players; HDD: 22GB Minimum; DUALSHOCK®3 Vibration Function; HDTV screen resolution: 720p