Avatar billede Krøyer Juniormester
04. marts 2017 - 13:24 Der er 1 kommentar

Outlook 2016, prøver at sende "ghost-mails" fra tom udbakke

Min mail, som er knyttet til Office 365 Personal, prøver hele tiden at bilde mig ind, at der er usendte mails i den ellers tomme udbakke. Og hver gang jeg vil lukke Outlook, bliver jeg advaret om at der stadig er usendt post, som jeg så åbenbart forhindre Exhange-serveren i at sende. Belastende :-)
Avatar billede amite Mester
10. marts 2017 - 20:24 #1
Hvis du har migreret emails fra et gammelt system over i Office 365, eller såfremt du har flere forskellige enheder koblet op på kontoen, kan der godt opstå en situation hvor du har flere "udbakker" med forskellige navne, f.eks. "outbox", "udbakke" m.fl. Så tjek dette. Log derefter på OWA'en http://portal.microsoftonline.com og tjek udbakken der. Hvis den også er tom, er det givetvis en fejl i den lokale outlook profil. Så slet profilen og sæt kontoen op igen (husk evt. backup inden du sletter profilen, hvis der er andre ting end denne konto i din Outlook)