Avatar billede MrThingyman Novice
04. marts 2017 - 17:00 Der er 3 kommentarer

Hvad ville I opgradere?

Hej

Fra næste måned af har jeg lidt ekstra penge at bruge. Jeg tænker, at noget af det skal gå til min computer.

ULTIMATESTRIX,i5-6402P,8G-DDR4-RAM,GTX970-4
240GB SSD SANDISK PLUS
Ekstra harddisk (1000GB SATA6G,7200RPM)

Dette er mine computer specs. Hvor ville I opgradere? :)
Avatar billede milter Ekspert
04. marts 2017 - 19:08 #1
Hvorfor vil du opgradere? Blot fordi, du får nogle ekstra kroner?
Avatar billede MrThingyman Novice
04. marts 2017 - 19:24 #2
Ja.

Jeg har ikke forstand på computere, så ved ikke, om jeg kan opgradere noget, der forbedrer min computer nok til, at det er pengene værd.

Har læst mig frem til nu dog, at i7 vist ikke engang skulle være bedre end i5, hvad angår gaming.

Men hvad med grafikkortet?
Avatar billede eurositi Ekspert
04. marts 2017 - 21:04 #3
Grafikkortet er vel højst et par år gammelt.  Hvis jeg var dig, ville jeg vente lidt. Eventuelt spare sammen til den nye AMD Ryzen GPU, som er ved at vippe NVIDIA af pinden som den hurtigste GPU på markedet - og som tilmed er billigere.

... Hvad med skærmen?