Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. marts 2017 - 21:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player. Kan ikke åbnes. Windows 7

Ja, som overskriften siger :

Så kan min Windows Media Player på Windows 7

IKKE åbnes.

Hjælp udbeds,

Tak ...

* Med Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Jfh35 Juniormester
04. marts 2017 - 21:24 #1
Hvad sker der når du prøver?
Får du en eller anden form for besked?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. marts 2017 - 21:32 #2
Jeg trykker og trykker.
Der sker INTET. Og INGEN besked. Af nogen art.
Held "død" ...
Avatar billede eurositi Ekspert
04. marts 2017 - 21:35 #3
Jeg går ud fra, at du allerede har forsøgt at genstarte, så jeg foreslår den enkle løsning: Afinstallér programmet og installér det igen.
https://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=16546

Du er selvfølgelig helt med på, at andre gratis medieafspillere, f.eks. VLC, kan en hel del mere end WMP? Hvis du gør VLC til din standardafspiller, vil du aldrig mere opleve, at en lyd- eller videofil ikke kan afspilles.
Avatar billede Jfh35 Juniormester
04. marts 2017 - 21:40 #4
Prøver du at åbne media player ved at trykke på icon eller prøver du at åbne ved at åbne en medie-fil?

Nu er det ved at være længe siden jeg har haft windows 7, så har lidt svært ved at huske hvordan menuen så ud, men hvis du trykker på menuen nede i venstre hjørne og går i programmer og finder mediaplayer der, sker der så noget?
Avatar billede Jfh35 Juniormester
04. marts 2017 - 21:56 #5
Enig med eurositi - bruger heller aldrig media player mere siden den ikke kan åbne mange slags lyd/billed filer uden codec packs.
VLN kan downloades fra nettet:

www.videolan.org/vlc/index.da.html
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. marts 2017 - 06:45 #6
Tak. Prøver.

Ja. Men jeg har VLC player på den PC, hvor jeg kører Linux Mint.

Den er god. Ja.

Men jeg prøver lige Windows Media Player. Først på den bærbare.
Hvis jeg kan ... TAK
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2017 - 07:34 #7
Alternativ kunne måske være Winamp.
Tror dog ikke helt den understøtter så meget som VLC gør:
http://filehippo.com/download_winamp/
Bruger selv VLC mediaplayer
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. marts 2017 - 09:17 #8
MANGE Tak !
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2017 - 16:59 #9
Velbekomme :-)