Avatar billede Kathrine Novice
07. marts 2017 - 09:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adskille mailtråde i hotmail

Hej.

Jeg bruger hotmail.com, men vil rigtig gerne have adskilt mailsne. Når jeg sender en fælles-mail ud til flere adresser, kommer alle svar ind i én tråd, sådan at der er måske 10 svar, som ligger i en fælles mailtråd. For overskueligheden vil jeg rigtig gerne have dem delt, så de kommer ind som separate e-mails fra hver afsender. Jeg har fundet dette: https://support.office.com/da-dk/article/%C3%86ndre-hvordan-mail-vises-i-Outlook-com-eller-Outlook-p%C3%A5-internettet-e650ae23-b558-4fbf-bdd1-73268f6852b7?appver=OWC150 - men kan ikke finde de nævnte faner i hotmail. Er der nogen, der kan hjælpe mig på vej til at finde det eller kan give mig en alternativ løsning til delingen af mails?

På forhånd tak.
Avatar billede martens Guru
07. marts 2017 - 16:19 #1
Når du står i indbakken, kan du længst til højre vælge Filtrer . ( Lige over dato/tid )

Her kan du vælge om mails skal vises som meddelelser eller samtaler... ( egentlig en ret fed finesse )
Held og lykke med finde indstillingen ... ;o)

mvh martens

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg fandt også lige ud, at denne finesse også er indbygget i Outlook-klienten i Officepakke ( Cool ) Det kan skisme give noget overblik på sendte mails og modtagne mails ( svar på det, der blev sendt )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede Kathrine Novice
07. marts 2017 - 16:45 #2
Tusind tak for hjælpen, det virkede!