Avatar billede hanloven Mester
07. marts 2017 - 10:19 Der er 1 løsning

Previews slettes i premiere pro cc 2017

Hej. Jeg er midt i et projekt og har lavet en del preview renders af klip med effekter. Det fungerer også rigtig godt. Maskinerne afspiller min timeline flydende, men når jeg har haft computeren slukket, slettes alle links til mine preview filer (De er ikke længere grønne, men røde). De renderede filer ligger dog stadig på disken..

Kan man ikke sikre at alle previews altid er linket op med ens timeline, så man altid har en flydende afspilning?

På forhånd tak.
Kent.
Avatar billede hanloven Mester
20. marts 2020 - 19:47 #1
Hmm. Ingen svar. Fik det vist også løst, siden det er så længe siden :-)