Avatar billede Henning12 Novice
07. marts 2017 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode 31.

Hej - jeg har lige fået min computer tilbage fra reparation, og i den forbindelse har de ved værkstedet sat et nyt graffikkort i computeren. Computeren virker fint, men der er opstået et nyt problem; lan kablet virker ikke og hvis jeg tjekker det under Enhedshåndtering, står der "Denne enhed fungerer ikke korrekt, fordi Windows ikke kan indlæse driverne til enheden. (Kode 31)". Jeg har forsøgt at opdatere/reparere driveren, men det virker ikke. Er der nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2017 - 19:51 #1
I enhedshåndtering:
Prøv at højreklikke på netkort og vælg fjern.
Herefter går du op i toppen og trykker på der hvor man tjekker for "hardware ændringer". Alternativt genstart computeren efter fjernelse af netkort
Vil den så indlæse driveren?
Avatar billede Henning12 Novice
07. marts 2017 - 20:02 #2
Det hjalp! Tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2017 - 20:08 #3
Velbekomme :-)