Avatar billede acn Praktikant
08. marts 2017 - 14:22 Der er 6 kommentarer

aktiverer ikke-allokeret ekstern harddisk

Verbatim 1 tb.; 2 partition er ikke-allokeret. Prøvet vi Simpel disk for at aktiverer - Svar der kan ikke oprettes en disk når den ikke er ikke-allokeret. Forsøgt via nettet uden resultater ang. netop det spørgsmål. Derfor prøver jeg via ComputerWorld, finde en som har haft samme problem.
Hilsen
acn
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. marts 2017 - 15:19 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2017 - 17:12 #2
Kan du ikke simpelhen højreklikke på den i Diskhåndtering og trykke på :
"Simpel ny diskhåndterinf" ?
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2017 - 17:13 #3
Rettelse Diskhåndtering.
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. marts 2017 - 20:42 #4
eller hent mini tool partition wizard
https://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
Avatar billede acn Praktikant
09. marts 2017 - 13:18 #5
Tak for hjælpen. Det lykkes desværre ikke.
Hilsen
acn
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2017 - 17:09 #6
Ok, men kan du ikke se disken i MiniTool?
Verbatim har ofte den fejl, at kontakten mellem HDD og boxen fejler. Derfor er det muligt, at HDD ikke fejler noget. Så kan den tages ud og sættes i en anden box
En ny box koster ca. 175 Kr. eller mindre.