Avatar billede SHBendixen Praktikant
08. marts 2017 - 22:40 Der er 3 kommentarer

Upload af billeder, der skal vises i slideshow

Hej med jer.
Jeg søger noget software, der kan generere visning af billeder, som bliver uploadet eller hashtagget med et særlig #.
Jeg skal lave en storskærm, der står og viser billeder. Bliiederne bliver taget af medlemmernes i en klub, og billederne skal alle i princippet kunne tage og få vist på slideshowet. Det skal køre automatisk, så man ikke skal have en der står og opdatere en facebook / Instagram eller andet, og samtidig skal alle kunne få deres billeder vist. Billederne vil formentlig blive taget med mobiltelefoner, og der er mulighed at lave et opslag med en kort vejledning (brug dette # eller upload billederne til dette sted). Det skal være simpelt at bruge.

Jeg håber, det er beskrevet, så det er forståeligt, ellers spørg endelig.

Med venlig hilsen og på forhånd tak
/SHBendixen
Avatar billede martens Guru
09. marts 2017 - 00:34 #1
Jo det kan da lade sig gøre...

Sidder faktisk lige og fedter lidt med mulighederne i WordPress og Plugins til f.eks Instagram...
Der er noget her der kan bruges :

http://demo.weblizar.com/instagram-gallery-pro-admin-demo/sample-page/.
Avatar billede martens Guru
09. marts 2017 - 00:35 #2
prøv at trykke F5 et par gange på siden ;o)
Avatar billede SHBendixen Praktikant
19. marts 2017 - 07:07 #3
Hej martens.
Det ser fin ud, men det skulle helst være sådan, at billederne selv skiftede, og der ikke skulle trykkes F5.
Mvh Søren.