Avatar billede ibandersson Juniormester
10. marts 2017 - 20:42 Der er 2 kommentarer

trafik på nettet

Mit net har 3 tera byte trafik selv om jeg ikke køre nogle programmer eller andet.
Jeg køre med windows 10

hvor finder jeg et program som kan vise mig trafikken
hvorfra
hvortil
hvem altså hvilke ip adresser osv.
10. marts 2017 - 21:01 #1
Avatar billede amite Mester
10. marts 2017 - 21:16 #2
Du bør starte med at sætte din netværksforbindelse som en "Meteret connection". Det var noget som kom med Windows 8.1 og betyder i praksis at Windows så er klar over at denne forbindelse kører på "taxameter" og ikke er fri. Den er lavet præcist til at løse det problem du beskriver. Den så tracker forbruget af de forskellige applikationer, hvilkat man så bl.a. kan se i task manager (CTRL+SHIFT+ESC) under app history.

Læs mere om denne feature og hvordan du kan bruge den her:
https://www.howtogeek.com/226722/how-when-and-why-to-set-a-connection-as-metered-on-windows-10/