Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. marts 2017 - 17:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IPad og PC IP-Adresse (Forskellig?)

Jeg har en PC. På en Ruter.

Min kone har en IPad. Som, vist, ikke går på hjemmets Ruter ...

Så de to IP-adresser er vel forskellige ?

Jeg spørger, fordi jeg, vist nok, er blevet blokeret med min PC. (Min IP-adresse) "Et sted".

Men kan jeg prøve med min kones IPad ?

Jeg vil ikke spørge hende, hvis jeg alligevel IKKE kan

(Og de to IP-adresser er ens)...

Med Venlig Hilsen *Jørn*

P.S - Jeg kender så lidt til IPad. Og låner aldrig min kones.
(Har heller ikke behov for det - Men vil gerne ind "Et sted", hvor jeg, vist nok, lige er blokeret fra)
Avatar billede INK Ekspert
11. marts 2017 - 18:12 #1
Hvis din kones iPad har et sim-kort, så går den jo via mobilnetværket og stensikkert med en anden IP-adresse.
Hvis hun går på nettet via din router er situationen en lidt anden, men prøv alligevel. Du kan også prøve fra en anden pc. Du har vel flere?
Avatar billede klaudi Ekspert
11. marts 2017 - 18:36 #2
Fra en af dine andre profiler. Søg nu hjælp Rudolph, du er syg i roen!!!

Blokkeret webside + hjælp til snyd
Hej, kan jeg få hjælp til snyd?

Og komme ind på en blokeret webside, hvor jeg har "drillet" lidt for sjov, og som følge deraf har fået min IP adresse blokeret.

Bruger firefox, opera og IE8

Det skal være nemt, for jeg er et fjog til teknik.

Og så skal det ikke påvirke familiens øvrige surf -
altså ikke sløve det ned.

Har KUN brug for det på denne ene side.
Og i virkeligheden er det pjattet, for det er et ret dumt forum.

Er tilsluttet en router

sig-mig-det
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/886430
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. marts 2017 - 19:30 #3
Tak ink

og

Klaudi - Er du kun Juniormester ? Kan du så lige tage dig sammen !
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2017 - 19:35 #4
#3

Så kan jeg jo spörge dig "Ikke-ekspert" når du nu går så meget op i titler. Hvor mange har du hjulpet for at blive "Guru"?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. marts 2017 - 20:16 #5
INGEN - Og det er IKKE mig, der har fundet på de TITLER -

Men sitet her ...

Jeg er HAMMER ligeglad med TITLER
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. marts 2017 - 20:29 #6
Hmmm, så er det da märkeligt at du påpeger over for klaudi at han kun er Juniormester.

Og for at komme til dit spörgsmål, så kan det måske tänkes at der er en grund til at du er blevet blokeret?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. marts 2017 - 21:10 #7
Hvis du endelig vil vide det, så render klaudi i r... på mig - Konstant.

Men det gør ikke noget.... Jeg er glad for FANS - både dig og ham !
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. marts 2017 - 21:12 #8
TAK til ALLE

Det bedste svar var fra ink - Tak ...

Men klaudi's indlæg var Eminent dårligt.

Så han får æren ...