Avatar billede Mads Praktikant
11. marts 2017 - 22:39 Der er 3 kommentarer

Outlook 2016 start problemer på Mac

Jeg har det problem at hver gang jeg starter min Mac op, så kommer nedenstående frem på skærmen.
Hvor der står:
Opgraderer identitet
Opgraderer meddelelser
Du skal undlade at gennemtvinge en afslutning af programmet eller lukning af computeren, før opgraderingen er udført

Det mystiske er at jeg ikke har afbrudt nogle afslutninger overhovedet.
Nogen gange går det hurtigt med at den fjerner sig selv, andre gange tager det lang tid.

Se screenshot: https://postimg.org/image/5uja8bi9l/

Nogen der ved hvordan problemet skal løses?
Avatar billede Mads Praktikant
15. marts 2017 - 15:04 #2
Tak for svaret amite.

Desværre, så hjalp det ikke.
Og jeg kan se på det du linker til, at jeg ikke er den eneste der kunne få problemet løst med den guide der er skrevet.
Avatar billede amite Mester
17. marts 2017 - 16:38 #3
Ja, der er åbenbart en del som har dette problem - men det har muligvis flere årsager. Så det er nok svært at svare på herfra.