Avatar billede hans5736 Praktikant
12. marts 2017 - 07:01 Der er 6 kommentarer

Fra youtube til USB eller SD

Hej.    Har en playliste på Youtube ( Musik )  Ville jo gerne kunne tage den med i bilen.  Men hvordan får Jeg den over på en USB, eller et SD kort. ??          Med venlig hilsen  Hans Løhde
Avatar billede posten Ekspert
12. marts 2017 - 07:52 #1
du ku jo prøve med denne hvor du i første omgang gemmer på din pc : http://www.clipconverter.cc/
Avatar billede hans5736 Praktikant
12. marts 2017 - 09:14 #2
De er gemt på min pc. Jeg har endda lagt dem i en ny mappe. Men kan ikke overføre dem til mit usb stik.  Lige så snart jeg prøver at overføre, starter den blot med at afspille.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2017 - 10:04 #3
i stifinder - træk mappen til usb
Avatar billede posten Ekspert
12. marts 2017 - 11:06 #4
din usb stik formatere du til ntfs håber de filer du har i mappen er mp3 filer når formateringen er slut åbner du mappen markering alt ctrl+ a
højreklik i det blå og overfør til din usb
Avatar billede hans5736 Praktikant
12. marts 2017 - 11:24 #5
Tak for det.  Prøver.  Håber det lykkes.
Avatar billede eurositi Ekspert
12. marts 2017 - 11:27 #6
Højreklik på enheds-ikonet for USB-nøglen og vælg Egenskaber > Automatisk afspilning. Vælg muligheden: Foretag intet eller Åbn Stifinder.

Hvis du vil styre, hvilken rækkefølge, numrene afspilles i i bilen, skal du formentlig omdøbe filerne, f.eks. ved at sætte et nummer foran titlen i filnavnet.