Avatar billede nora9000 Juniormester
13. marts 2017 - 08:43 Der er 3 kommentarer

Putlocker, couchtuner

Hej:)

Mange af mine venner bruger Putlocker. Jeg sagde til dem de kunne få virus af det, men så sagde de at de ikke trykkede på reklamerne der inde, de havde afblcok, og virusprogrammer, og de fik ikke virus hvis de gjorde det på iPhonen. Er det rigtig, man ikke får virus på iPhonen (den er ikke jailbreaket)
Avatar billede amite Mester
13. marts 2017 - 10:36 #1
Ja og nej. Der er altid en risiko. Men det er rigtigt at det er relativt usandsynligt hvis du bruger en iPhone. Den er jo låst helt ned af Apple, så ingen har adgang til noget som helst. Det er som regel voldsomt irriterende når man skal bruge den - men effektivt ift. vira. Intet er dog 100% sikkert.

Læs evt.
http://www.tomsguide.com/us/iphones-dont-need-antivirus-software,news-23111.html
Avatar billede nora9000 Juniormester
14. marts 2017 - 18:53 #2
Mine venner sagde også at det var ulovligt for dem der havde putlocker, men ikke for dem der så det. de vil ikke få bøder. er det rigtigt?
Avatar billede nora9000 Juniormester
14. marts 2017 - 18:54 #3
jeg kender ihvertfald ingen der har fået bøder af putlocker, og der er ret mange jeg kender som ser det