Avatar billede hawkpapa Juniormester
13. marts 2017 - 19:34 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Notifikationer i Android 7.0

Hej
Når jeg får en sms på min telefon, så kommer der en notifikation og lyd, det er helt fint. Men hvis jeg ikke læser beskeden med det samme bliver den ved med at notificerer mig, altså den bliver ved med at komme med lyden. KAN MAN IKKE SLÅ DET TIL SÅ MAN KUN FÅR en NOTIFIKATION PR SMS, ELLER MAIL ELLER OPKALD. Hvor gør man det henne ??
Det er temmelig træls at den bliver ved med at komme med notifikationen når det kun drejer sig om en meddelelse.
Telenon Galaxy S7 Edge med Androin 7.0
Avatar billede nopsen Ekspert
13. marts 2017 - 20:07 #1
prøv at gå i indstillinger - tilgængelighed og tjek om meddelelsespåmindelse er slået til og så den fra hvis det er tilfældet.
Avatar billede nopsen Ekspert
13. marts 2017 - 20:07 #2
slå den fra, sku der ha stået
Avatar billede hawkpapa Juniormester
14. marts 2017 - 06:19 #3
Den var slået til, har slået den fra nu .
Tak for hjælpen
Avatar billede nopsen Ekspert
14. marts 2017 - 17:58 #4
velbekomme :-)