Avatar billede susensnusen Novice
14. marts 2017 - 08:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Computer kan ike finde min ekterne harddisk

Når jeg tilslutter min eksterne harddisk, som lyder fint dukker den ikke op på min computer. Den er ikke at finde på proceslinjen eller under enheder og drev. Har nogen en idé til, hvad jeg kan gøre?

V. h.

Susanne
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2017 - 10:57 #1
Prøv at se under Diskhåndtering. Hvis den er der, så se om den har et drevbogstav.
Hvis den ikke har det, så højreklik og giv den et..

Diskhåndtering: Windowstasten + F4
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2017 - 10:58 #2
Du skal kigge i Diskhåndtering!
hvis det er Win 10 så tryk på Windows tasten  + X i boksen der kommer frem
vælg Diskhåndtering.
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. marts 2017 - 11:00 #3
Se i diskhåndtering om den vises der , skal muligvis blot have tilføjet et drev bogstav.
Avatar billede susensnusen Novice
14. marts 2017 - 11:55 #4
Havde kigget i diskhåndtering. Den dukker ikke op derinde.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2017 - 12:18 #5
Det er jo svært at hjælpe når du holder hemmeligt hvilket styresystem du kører
men som i #2 så vælger du Enhedshåndtering nede hvor der står Diske Højreklik og søg efter Hardware ændringer og se om den dukker op?
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2017 - 12:31 #6
Søg
https://billedeupload.dk/images/ZpKB9.jpg
Hvis din Externe er en 2,5" med et USB Y kabel så prøv at sætte begge stik i!
Avatar billede susensnusen Novice
14. marts 2017 - 12:41 #7
Alle kabler er sat i. Har søgt efter hardware ændringer uden held. Kører Windows 10 Home.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2017 - 13:23 #8
Så er der ikke store muligheder for at den er ok! Men prøv for en sikkerheds skyld på en anden PC: ?
Muligheden for at det er Styrings enheden på den Eksterne der ikke du er jo selvfølgelig også tilstede.-
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2017 - 13:23 #9
"ikke Dur"
Avatar billede susensnusen Novice
14. marts 2017 - 14:07 #10
Jeg får den lige afprøvet ved lejlighed på en anden computer og vender tilbage. Tak for hjælpen.