Avatar billede phm1970 Mester
15. marts 2017 - 15:06 Der er 4 kommentarer

displayport -> hdmi

Hej..........
er der nogle kloge hoveder som kan lure hvorfor et kabel med displayport (fra dell skærm) til hdmi (i en dell usb dock) ikke virker ? skærmen opfanger intet signal.
DVI->hdmi fungerer helt fint.... så hdmi porten virker... jeg har prøvet flere kabler og med diverse adaptorer intet virker med displayporten....

hvorfor ?
Avatar billede amite Mester
15. marts 2017 - 15:57 #1
Har du testet displayport-porten direkte fra noget andet? Det kunne jo tænkes at den ikke virkede i den Dellskærm.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2017 - 19:08 #2
#1 virker din displayport + kabel + skærm ?
#2 virker din DPP-> HDMI adapter ?

# er det den korrekte adapter ?
Avatar billede phm1970 Mester
16. marts 2017 - 08:37 #3
skærm virker, dvi-hdmi virker, hdmi->hdmi kabel virker,
                                                adaptor          kabel
ingen af 10 adaptorer virker (displayport->hdmi->hdmi)
ingen af 10 kabler virker (displayport-hdmi)

prøvet på flere dell skærme

kabler og adaptorer er korrekte i hht stik.
Avatar billede phm1970 Mester
16. marts 2017 - 08:39 #4
linjen med adaptor og kabel skulle lige rykkes så adaptor stod over displayport på linjen under og kabel over hdmi->hdmi