Avatar billede HrJensen12 Juniormester
15. marts 2017 - 19:34 Der er 3 kommentarer

Windows defender - henter opdateringer 0%

Hej

I mit windows 10 Pro 64 Bit, har jeg problemet at "Windows Update" er
opdaterings-status:
"Definitionsopdatering til Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.237.1259.0)." "Henter opdateringer 0%"

Men problemet er at den aldrig kommer videre. Så det virker som om den har sat sig fast og det virker som om pc'en arbejder på højtryk og er blevet ret varm...

Jeg har prøvet følgende uden held.
- opdateret Windows Defender manuelt og er helt opdateret samt kørt en scanning
- genstartet pc'en et par gange

Nogen der ved hvordan man kan løse dette problem?

På forhånd tak :)!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. marts 2017 - 19:56 #1
Hent og kør denne!
Windows Update-fejlfinding,
https://aka.ms/wudiag
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 01:28 #2
slet opdateringen. den kan afinstalleres inde i windows update panelelet.

og glem så ALT om windows defender: den finder ingenting, den kan ingenting, den er ingenting værd. brug malwarebytes istedet. http://www.malwarebytes.org
Avatar billede 450025 Ekspert
16. marts 2017 - 15:30 #3
Takk det svar likte jeg, jeg skal slå av Malvabytes når jeg dør, jeg betaler for den beste invistering, blir jeg fattig kaster jeg ut kjerringa og beholder MALVAREBYTES lær du også, problemer fins hos Microsoft men husk det er jo gratis da, ha en fin dag.

Arne.