Avatar billede Andreasj Novice
16. marts 2017 - 12:51 Der er 7 kommentarer

Hdmi - converter - VGA problem

Hej ComputerWorld

Jeg har i den seneste tid brugt min bærbar, sammen med en ekstern skærm. Forleden fik jeg så pludselig en bluescreen, af uforklarlige årsager. Nu virker skærmen så ikke, min bærbar reagerer på at stikket bliver sat i, men intet kommer op på skærmen. Det skal siges at jeg har prøvet med en anden pc, og det virkede helt fint.

Jeg vil derfor spørge hvad problemet kan være? er det mine drivere den er galt med eller noget helt andet?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 13:43 #1
drivere ja
Avatar billede Andreasj Novice
16. marts 2017 - 14:18 #2
Okay, jeg kan se at min pc registrerer skærmen, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre herfra :)
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 14:20 #3
oprat forbinsen til projector
Avatar billede Andreasj Novice
16. marts 2017 - 14:32 #4
har jeg, men skærmen registrer ikke at der kommer et input.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 14:34 #5
har du opdater driver ?
Avatar billede Andreasj Novice
16. marts 2017 - 15:14 #6
jep, de står de er nyeste version. I følge nvidia er det os deres nyeste
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 15:47 #7
en port kan jo godt stå af, fordi en kondensator er brændt sammen..

helt uden driver, skal windows ku vise noget på den (det kan windows), er der intet.
tja, så er det nok elektronisk problem, ikke driver.