Avatar billede grantland Novice
20. marts 2017 - 08:23 Der er 1 løsning

SCCM - Windwos 10 - Ondrive

Hej

Jeg har en udfordring, i forbindelse med at jeg Ruller pcer fra SCCM.

efter pcen er installeret og klar kommer der ved login i Windwos 10 en popup
med Følgende tekst.

an update is required to continue using onedrive you need to update it.

jeg mangler lidt en løsning på hvad der skal gøres for at det bliver løst.
så den ikke kommer hver gang en pc rulles, den kommer hvergang en ny bruger logger på pcen.
Håber på hurtig løsning på denne.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2017 - 08:59 #1
Du skal have skiftet OneDriveSetup filen i din WIM fil ud med den nyeste tilgængelige - læs på: http://ccmexec.com/2016/06/updating-the-builtin-onedrive-client-in-windows-10-1511-during-os-deployment/