Avatar billede rasmuso Seniormester
20. marts 2017 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 365 Kontaktpersoner forsvundet

Bruger Win10, Outlook 365
Alt har hidtil virket perfekt.
Pludselig kan jeg ikke søge på kontaktpersoner.
Alle kontaktpersoner er der, og kan ses, der kan bladres i dem hvis der søges på den lodrette "bogstavrække", hvis jeg skriver bare et (eller flere) bogstaver i "Søg i Kontaktpersoner-feltet" kommer teksten "Ingen resultater" lynhurtigt frem!?
Jeg HAR kørt "Online reparation" samt Scanpst (på den rigtige fil)
Genstartet Windows.
stadig ingen resultater!?

håber på nogle ideer!

MVH
Rasmus O.
Avatar billede hkprofil Forsker
20. marts 2017 - 15:35 #1
Er meget spændt på om du hører noget, jeg har netop erfaret samme "fejl", mine kontakter er forsvundet?
Avatar billede rasmuso Seniormester
29. maj 2017 - 09:19 #2
Mit problem er desværre stadig IKKE løst!
Hvis jeg starter i "safe mode" (FLAG+R, "outlook /safe") virker alt!?
jeg har INGEN "tilføjelses programmer " aktive.
håber der er nogen der har nye foreslag!?

mvh
Rasmus O.
Avatar billede rasmuso Seniormester
31. marts 2018 - 11:13 #3
Ingen løsning fundet!
ØV!

Lukker!