Avatar billede vuske Seniormester
21. marts 2017 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grønne flueben i OneDrive

Er der nogle der kan fortælle hvorfor mine grønne flueben i OneDrive  er væk
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2017 - 14:02 #1
Sandsynligvis fordi din onedrive sync ikke kører, eller mappen er undtaget synkronisering.
Avatar billede vuske Seniormester
21. marts 2017 - 14:14 #2
Er det noget jeg selv kan have slået fra, hvis jeg har, hvor så
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 15:04 #3
prøv at genstarte din PC og se om det hjælper - hvis ikke, kan du se i højre nederste hjørne om du over hoved starter OneDrive når din pc starter (hvis ikke har du måske slået det fra)

Der kan også være en visnings-fejl - for at finde ud om du har den, kan du højre klik på din overordnede OneDrive-mappe - har du der en knap som hedder "vælg de mapper som skal synkroniseres"? - hvis ja, så er det sandsynligvis at du "bare" har denne fejl;
Du kan også oprette en fil/mappe på din OneDrive på Computeren, og så tjekke online om den kommer frem dér - hvis ikke den kommer frem, har du problemer med synkroniseringen, hvis den kommer frem, har du nogen udfordringer med selve visningen
Avatar billede jpoweb Novice
10. april 2017 - 12:17 #4
Prøv at se dette link:  https://www.linkedin.com/pulse/get-your-onedrive-sync-overlays-back-lynn-dye.

Du har nok dropbox på din pc også.
Avatar billede jpoweb Novice
10. april 2017 - 12:33 #5
https://www.linkedin.com/pulse/get-your-onedrive-sync-overlays-back-lynn-dye

Det forrige var forkert.

De 3 SkyDrive skal stå øverst og og det får man ved at omdøbe dem og sætte mellemrum foran.
OneDrive mapperne skal alle være inden for de 15 øverste. Allerhelst lige efter SkyDrive mapperne