Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Outlook - Denne side kan ikke vises

Når jeg på denne side https://outlook.live.com/owa/?authRedirect=true klikker på 'Log på', får jeg beskeden "Siden fra login.live.com fungerer ikke" (ERROR 503).

Er der en som vil prøve og fortælle mig om han/hun får det samme?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:03 #1
Nå, kom til at skrive to forskellige sætninger... De først gange fik jeg førstnævnte. Ved seneste forsøg sidstnævnte.
Avatar billede INK Ekspert
21. marts 2017 - 19:11 #2
Det virker fint hos mig.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:12 #3
Så forstå jeg ingenting. Hvordan kan det virke hos andre og ikke mig? Mit internet fungere helt normalt. Har ingen problemer med andre sider end den.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:14 #4
Nå, nu får jeg så en helt ny besked: "Din anmodning kan ikke udføres

Der er tekniske problemer med Microsoft-kontoen. Prøv igen senere."

Hvis ikke det retter sig selv, er det svært at gøre noget, når jeg ikke kan logge på...

PS. Har konstant problemer med det lort. Meget kort imellem det ikke fungere af den ene eller anden grund!
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:27 #5
Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:28 #6
Seneste besked:

Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website

Forbindelsen blev nulstillet.
Prøv at:
Kontrollere forbindelsen
Kontrollere din proxy og din firewall
Køre Windows Netværksdiagnosticering
ERR_CONNECTION_RESET

Køre ikke proxy.
Deaktivering af AV ændre intet.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 19:38 #7
Du er ikke den eneste der er ingen her i huset der kan logge på.
Selvom Windows 10 mail ikke har problemer med samme login-
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2017 - 19:43 #8
Okay.
Troede det kun var mig fordi en tidligere skrev han ikke havde problemer.

Tak!!
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. marts 2017 - 20:21 #9
#2 Det virker også fint her.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 20:31 #10
Det gør den også her igen på Edge  og ikke på iE11
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. marts 2017 - 20:47 #11
#10
Den virker fint her på IE11.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. marts 2017 - 20:50 #12
Slet browsercachen... - der ligger næsten helt sikkert noget snavs i cachen, der driller siden. Det er derfor det virker i én browser, men ikke en anden.

Genvej er typisk CTRL+SHIFT+DEL - i hvert fald for alle de browsere jeg bruger.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 20:50 #13
Ja også her men den har været nede!
Avatar billede bpb Seniormester
21. marts 2017 - 20:53 #14
Har lige logget ind på min outlook.com konto og tjekket mail ved at klikke på den link, du angiver i dit spørgsmål.  (Det er samme adresse som man kommer til ved at skrive outlook.com i browserens adressefelt.)

Først i Firefox.  Kom ind i min konto og kunne tjekke mail uden problemer.

Så i Internet Explorer.  Der kom en meddelelse, som jeg ikke mindes at have set før:

Der opstod et problem under indlæsning af din konto.  Klik 'Næste' for at prøve igen.

Det gjorde jeg, og kom ind i min konto.  Kunne tjekke mail uden problemer.

Men det virkede som om alting fungerede lidt langsommere end det plejer.

Og langsommere i Internet Explorer end i Firefox.  Det plejer ellers at være omvendt.

Så måske er outlook.com en smule uoplagt i dag.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. marts 2017 - 21:17 #16
#15
Nemlig!