Avatar billede hemberg Forsker
24. marts 2017 - 12:13 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

Hvor kan man skrive fif og tips?

Hej alle,

Har lige opdaget at guide sektionen er lukke for tilgang. Øv for jeg havde et virkelig godt tip til noget ram opgradering på en synology NAS som jeg gerne vil dele. Kan man ikke komme af med gode tips et sted herinde?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. marts 2017 - 12:45 #1
Den lukkede de desvärre :-(
Avatar billede eurositi Ekspert
24. marts 2017 - 12:58 #2
Vi er mange, der savner denne mulighed.

Tænk blot på, hvor mange gange brugere herinde poster spørgsmål á la:
- Min harddisk kan ikke læses!
- Hjælp, min harddisk er næsten fyldt?
- Min skærm er gået i sort!
- Min computer er blevet langsom
- Har jeg virus?
- Hvordan åbner/konverterer jeg dette filformat?
- Hvordan ved jeg, hvilken CPU/GPU, som er bedst?
- Hvad skal jeg vælge, når jeg vil købe ny computer?
Avatar billede keysersoze Guru
24. marts 2017 - 13:20 #3
Der blev skrevet meget få relevante artikler, flere blev ikke opdateret og, uden at have noget statistik bag mig, er mit gæt, at de artikler, der trods alt var ikke blev brugt særlig meget.
Avatar billede store-morten Ekspert
24. marts 2017 - 13:39 #4
Guider fra Eksperten
Eksperten har tidligere haft mulighed for at brugere kunne oprette guides, som kunne hjælpe andre brugere. På listen nedenfor har du adgang til de guides.

https://www.computerworld.dk/eksperten/guider
Avatar billede eurositi Ekspert
24. marts 2017 - 14:07 #5
#3
Enig. Det var i hvert fald en stor svaghed, at det ikke var muligt at opdatere / luge ud i dårlige eller forældede guides.

#4
Der mangler rigtig mange guides på dén liste. I hvert fald er ingen af de to, jeg lavede i 2013 og 2014 på listen (om hhv. video remuxing og video codecs)... Og de havde endda fået mange stjerner. :(
Avatar billede hemberg Forsker
27. marts 2017 - 08:11 #6
Takke for input. Tror jeg laver min egen guideside....