Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. marts 2017 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er FaceBook "sløv" for tiden ?

Er der bare hos mig. Med en ældre PC,
at FaceBook virker lidt "sløv" (Langsom) - disse dage ?

*

Andre links er hurtigere ...

Well - Jeg ved godt, at der er millioner og millioner, der besøger FB. Hele tiden.

Men, synes FB var hurtigere sidste uge - Eller var det for to uger siden ?

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede jk45 Forsker
25. marts 2017 - 12:27 #1
Den er nok bare sløv, for jeg oplever det samme på en 300/300mb fiber. Alle andre sider svarer med det samme men facebook er enormt længe om at indlæse alt på alle pc´erne i huset også dem der er nyinstalleret og uanset browser valg. testet på 2 forskellige linier, en mobil date og fiberen.
Avatar billede Mikael Ekspert
25. marts 2017 - 14:05 #2
Oplevede det samme i morges/Igår. En genstart af computeren rettede det meste ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2017 - 14:21 #3
det er bare facebook - de indlæser og opdaterer enorme mængder data om dig når siden kaldes.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. marts 2017 - 09:28 #4
T*A*K for jeres kommentarer ...