Avatar billede huddie Professor
26. marts 2017 - 13:21 Der er 4 kommentarer

PS3 manglende internet forbindelse og Spotify

Hej Eksperter!

Da jeg ville logge på Spotify via min PS3 som jeg havde gjort så mange gange før, så dukkede den pludselig op med denne besked:
"Error connecting to PlayStation(TM) Network - Please try again later"
Beskeden dukker så hurtigt op at jeg ikke kan nå at vælge noget andet.
Efter nogen forsøg med at rette password inden på Spotifys egen siden uden held, så lod det pludselig mere til at fejlen ligger hos PS3 forbindelsen.
Jeg kan ikke finde hvor jeg går hen for at eventuelt opdatere eller tjekke mit password, som ikke fungerer længere af en eller anden grund.
Da jeg via min PS3 ville ind og ændre mit password meldte den fejl da jeg ellers skrev min fødselsdag. Så nu ved jeg ikke hvor jeg går hen og retter det.
Jeg synes ikke at Sonys hjemmeside er nem at finde rundt i, hvor man eventuelt kan forny sit password så man atter kan bruge PS3en optimalt igen. Især min Spotify.
- eller hvor på min PS3 kan jeg fikse mit problem?
De password jeg har forsøgt med er alle forkerte og jeg kan ikke gennemskue hvad det skal være, især da jeg via Spotify var inde der og rette det password. Dog hjalp det ikke som nævnt tidligere.

Underligt nok kan jeg godt komme på Netflix via min PS3, så på visse områder kan jeg godt komme på Nettet.

Håber det er forklaret klart nok til at give et billede af problemet.
På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper Kragh
26. marts 2017 - 15:43 #1
Playstation Network (PSN) er konstant og er ofte under hacker beskydning. Jeg tænker problemet løser sig selv, når PSN kommer op igen :).
Avatar billede huddie Professor
26. marts 2017 - 18:16 #2
Hvor mange dage tror jeg skal give det en chance for at komme op og køre normalt igen?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2017 - 01:39 #3
glem det. det er nede ved månedlige hackerangreb.
det eneste du og alle andre ved, er hvad sony skriver på deres hjemmesider om det.

gå en tur. væk fra computeren :)
Avatar billede huddie Professor
27. marts 2017 - 13:01 #4
Med andre ord du ved ikke hvordan jeg løser dette problem.