Avatar billede Reeex89 Juniormester
26. marts 2017 - 20:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af N64 til nyt tv

Prøver at slutte min Nintendo 64 til mit smart tv, men den kan slet ikke få signalet fra consolen.. Nogen der har forslag til hvordan jeg løser problemet? Har overvejet at bruge rf forbindelsen, men ved ikke hvordan jeg finder kanalen..
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. marts 2017 - 22:39 #1
Måske kan dette link hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=p73x9e0R_dc
Avatar billede Reeex89 Juniormester
27. marts 2017 - 06:32 #2
Det er præcis sådan jeg også har prøvet at sætte den til :) . Men stadig ingen signal..
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. marts 2017 - 10:09 #3
Det kan være noget drilagtigt noget.
Har desværre ikke noget bud på en løsning umiddelbart.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. marts 2017 - 13:24 #4
Jeg tror ikke at det er det rigtig kabel der anvendes. Phono-lyd kablet rød/hvid er til hhv. højre og venstre kanal og det gule er til billede.
Jeg mener at der skal bruges et kabel med rødt/grønt/blåt stik således at alle tre indgange på tv´et er i brug, men vil ikke lægge hovedet på blokken.
Har du mulighed for at sende et foto af tv´ets ind/ud-gange ville det gøre det nemmere at få et indtryk.

Prøv også nedenstående link.

https://en-americas-support.nintendo.com/app/social/questions/detail/qid/48387/~/n64-and-samsung-smart-tv/session/L3F2LzEvdGltZS8xNDkwNjEzNzY3L3NpZC9mVW9VUmdDTjhRb2hIOTk3QVZsOVdfR1hBdFNUeTZycDNMbVZKdHhLUFp1RzRaZUR6QjdZdzZOMkpBT0pCQjlBZGpjV3VxWkxISSU3RVp5SkJXb2xiekZManowMGJ2JTdFZ3pOV2xPOVNEdHhyMHVnbFE0SEc2V3R0bjZ3JTIxJTIx
Avatar billede Reeex89 Juniormester
22. september 2017 - 16:03 #5
Fandt ud af at det er pga. nyere digitale tv. Der skal et mellem led, som f.eks. en dvd afspiller før den kan vise 8bit consoler. Det var det eneste problem.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. september 2017 - 16:21 #6
Godt det blev fixet - det er bare med at finde løsningen :-)
Avatar billede Reeex89 Juniormester
22. september 2017 - 16:45 #7
;) Lige præcis!