Avatar billede Slayerins Praktikant
27. marts 2017 - 19:20 Der er 5 kommentarer

Huawei p10 plus vs huawei p9 pro mate

Hej
Jeg skal have ny tlf og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken en jeg skal vælge af de 2, jeg har prøvet at google men kan sgu ikke finde ud af hvad der er bedst og de koster jo nogenlunde det samme...
Jeg ser meget film og hører meget musik og tager og så en del billeder, men jeg bruger den nok allermest til at spille spil på...
Nogen der kan komme med noget input  omkring hvilken der ville passe bedst til det jeg skal bruge den til...
+ er og - er alt kan bruges...
Avatar billede claes57 Ekspert
27. marts 2017 - 19:46 #1
jeg ville tage den 'gamle', da det er testet teknologi. Den nye /KAN/ have fejl i produktionen, så spring bare første generation af den over.
Avatar billede Slayerins Praktikant
27. marts 2017 - 20:44 #2
Det kan du jo godt have ret i så ud fra det så er det p9 pro...
Men er det den bedste udfra det jeg skal bruge den til..?
Avatar billede Slayerins Praktikant
28. marts 2017 - 07:14 #3
Kom glad med andre input....
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2017 - 09:02 #4
Hvad med en oneplus 3, utroligt meget telefon for pengene:

http://www.phonearena.com/phones/compare/Huawei-Mate-9-Pro,OnePlus-3T/phones/10328,10313
Avatar billede claes57 Ekspert
28. marts 2017 - 15:14 #5
de to huawei er meget ens, men 9pro har barometer (!) og cpu er et nøk hurtigere. 10+ kan tage 256gb udvidelse (9pro kun 128gb).
jeg tror, skærmen på 9pro er bedre til foto-optimering.
https://goo.gl/bzX2F1