Avatar billede dieselsmor Praktikant
28. marts 2017 - 12:41 Der er 4 kommentarer

Tastatur

Jeg har en Samsung bærbar, hvor nogle af tasterne ikke virker lige pludselig. Nogle vil nok mene, at der er spildt noget ned over tastaturet, men det er ikke tilfældet. Kan jeg have trykket på et eller andet der gør, at jeg har slået en funktion til/fra?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2017 - 12:50 #1
Hvilke taster er det? Fn-knappen eller Alt+shift (skifter sprog)
Avatar billede dieselsmor Praktikant
28. marts 2017 - 13:14 #2
Det er tasterne p y å l f k h x og enter tasten det er galt med
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2017 - 13:34 #3
OK, det lyder mere som hardware-fejl.
Avatar billede Mikael Ekspert
28. marts 2017 - 13:50 #4
1. Prøv at lave en systemgendannelse til et punkt INDEN problemet.

2. Prøv at smide et tastatur i computerens usb.

;)