Avatar billede Cavva Novice
28. marts 2017 - 17:31 Der er 5 kommentarer

Søger bud på ny skærm

hej igen :) som overskriften lyder.
søger jeg nogle, bud på en skærm
fik købt mig et asus gtx 1060 dual oc 6bg.
nu jeg så lidt i tvivl ang valg af skærm der vil fungere godt der til.
har kigget på aoc G2770PF da de 27" kunne være rare.
men er ret åben for bud op til 3000kr :)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2017 - 21:25 #1
aoc er noget elgigantenten billiglort, en bilkavare :)

BENQ
LG
Sony
ASUS

super glad for min ret nye 27" benq til bare 2000 kr fra komplett.dk var det vist.
ville have haft LG... ku ikke finde noget

drop samsung, de bliver ved med at sætte billige 10 øres kondensatorer i alt, også tv, så de futter af ved strømforsyningen og du får sort skærm, bare fordi ved at spare 40 øre, så regn gevinsten ud, pga antal millioner de sælger.

møgfirma

hvis du køber en aoc i elgiganten er du selv ude om det :)
Avatar billede Cavva Novice
28. marts 2017 - 23:13 #2
jeg er nu stor tilhænger af AOC, min nuværende er 6 år og virker perfekt endnu.
eneste grund til ny er jeg vil have en 144hz skærm til det nye grafikkort.
så fik ikk med det skal være 144hz :)
Avatar billede Cavva Novice
28. marts 2017 - 23:21 #3
ov :D både 1ms og 144hz
Avatar billede Slater Ekspert
29. marts 2017 - 09:14 #4
G2770PF er med FreeSync, hvilket er skidelækkert, men det fungerer kun med AMD grafikkort. Med et Nvidia-kort skal du have en med GSync i stedet, ellers spilder du penge på en teknologi du ikke kan bruge.

Rent personlig mening, 27" er for stort til 1080 opløsning. Det giver en PPI på lige over 80, hvilket er så lavt at man tydeligt kan se de enkelte pixels på skærmen. Efter min mening kræver alt over 24-25" 1440p opløsning eller højere - men det kræver så meget mere af maskinen at spille spil i den opløsning. Du behøver naturligvis heller ikke være enig, bare noget at tænke over.
Avatar billede Cavva Novice
29. marts 2017 - 14:41 #5
Okay det sys jeg da er værd at ta med i mine overvejelser :) for det skal gerne være så optimalt som muligt :) så jeg nok nede i noget 24"  igen.
Men kom endelig med et link til en brugbar skærm enten ved proshop eller komplet. Eller hvor de nu Fåes.  det ku være en stor hjælp