Avatar billede smukkemn Forsker
29. marts 2017 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversigt over egne genveje

Hej
Jeg har glemt, hvordan jeg kommer ind i oversigten over genveje, der er lavet under Makroer, så jeg kan slette eller ændre tilbage.

Tak.
Avatar billede excelent Ekspert
29. marts 2017 - 15:44 #1
ALT+F8
Indstillinger
Avatar billede jkrons Professor
29. marts 2017 - 23:57 #2
excelent-> Det giver en oversigt over makroerne, og man kan så gå ind i hver enkelt makro og se genvejen, men genveje til fx tilføjelsesprogammer vises ikke´selv om disse er åbne.

En funktion til at opliste alle genvejen til ting, man selv har lavet, findes desværre ikke i Excel, men man kan selvfølgelig selv kode en, selv om det ikke er helt enkelt. Jeg har prøvet, men opgav :-(