Avatar billede MrTH Novice
02. april 2017 - 22:13 Der er 4 kommentarer

Lidt feedback på hjemmeside

Hejsa folkens.

Jeg har over den sidste måned tid leget lidt med en hjemmeside der skal sælge/henvise til forskellige ting til indenfor juletøj, juletrøjer, julesokker osv.

Siden jeg var i USA i julen for nogle år siden, har jeg været fan af disse grimme julesweaters der primært hitter i USA og England. Derfor har jeg selv prøvet at lave en side der hedder: https://christmasjumper.dk/

Hvad kunne være bedre? Er WP temaet ok, farverne etc. Siden er ikke helt færdig, så der er stadig nogle skønhedsfejl der skal kigges på.

Ser frem til at høre fra jer.:-)
Avatar billede stjans Guru
03. april 2017 - 06:49 #1
Den ser flot ud - husk dog alle de parametre, som siden SKAL indeholde, for at kunne sælge varer online :-).
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2017 - 10:57 #2
Siden er umiddelbart fin og overskuelig, jeg har dog et par ting jeg synes du skal overveje at se nærmere på.

Logoet er meget grynet, der ser ud til at være sat op i temaet at den skal kunne skifte til retina venligt, men den loader ikke et billede der er større for retina skærme og derved bliver det grynet at se på.

Menuen, jeg synes punkterne bliver meget små når man scroller ned, det ville jeg justerer lidt ind, så det ikke blev helt så småt.

Sociale ikoner, følg os ikonerne i footeren er ikke til at se særlig godt, der ville jeg nok lave dem om, så de er inverterede, altså har en hvid baggrund og "logoet" er skåret ud, lidt ala trustpilot gør i bunden https://dk.trustpilot.com/

Cookie udråbstegn, det virker lidt underligt med det udråbstegn der henviser til cookie siden, det virker på en måde meget skjult, tror jeg ville fjerne det og så have en henvisning til siden i den cookiebar du anvender på siden.
Avatar billede MrTH Novice
03. april 2017 - 16:07 #3
Super fed feedback!. Takker. Det er bestemt noget jeg vil arbejde videre med.
Avatar billede Laursen Juniormester
30. juli 2019 - 13:33 #4
Nu sad jeg og Googlede rundt efter andre, der sælger/har med julesweaters at gøre, og landede herinde. Jeg ved, at det er et lidt ælde post, men jeg prøver lykken :-D

Har du gjort dig nogle gode erfaringer med nichen? Hvad skal man være særligt opmærksom på? Eventuelt nogle gode erfaringer med returneringer?
Jeg sidder og bakser lidt rundt med https://jule-genser.no/ i Norge, og derfor kunne det være fedt at høre omkring nogle erfaringer fra andre i branchen.

Jeg kan se, at dit site er affiliate - har du gode erfaringer med det? vi overvejer at tilmelde os et affiliate-selskab i Norge for at hent elidt salg ind der, men vi er lidt i tvivl.

JEg ved det er et longshot, men nu prøver vi :-D