Avatar billede langoe Mester
03. april 2017 - 16:30 Der er 7 kommentarer

Kan ikke gå på internettet

Pludselig kan jeg ikke gå på internettet mere med min Acer PC. Den skriver, at

"Der blev ikke fundet noget netværk".

Når jeg trykker på ikonet netværk i nederste højre hjørne, står der, at Flytilstand er slået fra og WiFi er slået fra. Jeg har forsøgt at slå WiFi til, men det kan jeg ikke. Er her nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2017 - 16:44 #1
install driveren og kør den på ny
Avatar billede langoe Mester
03. april 2017 - 16:48 #2
OK.......det er sikkert et dumt spørgsmål, men kan jeg selv gøre det?
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. april 2017 - 17:14 #3
Der sidder enten en fysisk knap til afbryde dit trådløse netkort, eller også er der en tastekombination, der kan gøre det samme. Som regel på nyere bærbare er det "FN" + en funktionstast. Kig efter en knap i funktionsrækken med symbol for trådløst net, og brug den sammen med FN-tasten, og se, om ikke det klarer dit problem.
/ptj_11
Avatar billede langoe Mester
03. april 2017 - 17:22 #4
ptj_11, tak for dit bidrag.

Der er en sådan knap F3 med symbol for trådløst net. Den i kombination med FN slår Flytilstand fra og til.

Men problemet er vel, at WiFi er slået fra, og den kan jeg ikke slå til?
Avatar billede Mikael Ekspert
03. april 2017 - 18:09 #5
Hvilken win anvender du ??? ;)
Avatar billede langoe Mester
03. april 2017 - 18:21 #6
Mener du Windows, så er Windows 8.
Avatar billede Mikael Ekspert
03. april 2017 - 18:25 #7
#6 Så kommer der sikkert en fidus.. Jeg aner intet om win 8 eller 10. ;)

Men forestiller mig at du har en "deaktiveret" wiifi ??