Avatar billede ZeBa Ekspert
03. april 2017 - 23:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

roteret skærm

Min pc kunne åbenbart ikke finde på andet at genere mig ned, så nu har den roteret skærmn 90 grader mod højre. Hvad kan jeg gøre ved det??
Avatar billede jens48 Ekspert
04. april 2017 - 00:02 #1
Nu skriver du ikke hvilken computer det er eller med hvilken Windows version den kører, men på min computer med Windows 10 kan man ændre det ved at gå ind i Settings - System - Display og så vælge Orientering
Avatar billede posten Ekspert
04. april 2017 - 00:05 #2
nu fortæller du jo intet om dit styre system så er den jo svær at magte men HVIS du bruger win 7 går du i skærminstillinger derefter skrifter du retning til du rammer den ud af de 3 muligheder du vil ha
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. april 2017 - 00:11 #3
Jeg haer Windows 10.
Jeg tror, jeg har fundet stedet, men jeg kan kun komme till at se halvdelen af det faneblad, som (sikkert) indeholder den funktion. Kan man ikke bruge taster?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. april 2017 - 00:16 #4
Så lykkedes det sgu. Men kan jeg have rørt ved nogle taster, som har drejet skidtet?
Avatar billede store-morten Ekspert
04. april 2017 - 03:54 #5
Ctrl +Alt --> pil taster
Avatar billede store-morten Ekspert
04. april 2017 - 09:17 #6
Hvis der er nogen der har lyst til at afprøve !!!
Ikoner på skrivebordet skifter plads.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. april 2017 - 15:28 #7
Jeg skal sgu ikke have noget prøvet! Men nu ved jeg, hvordan jeg kan komme tilbage, hvis det sker igen. Tak for det  :)