Avatar billede nogetfornoget Mester
05. april 2017 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hotmail-mail konto på Iphone viser ikke det samme som på outlook.com

Hej,

jeg har opsat min hotmail konto på min Iphone - og jeg modtager fint mail og kan også fint sende.
Men jeg har fundet ud af at indholdet på min Iphone ikke er det samme som i min mailbox, hvis jeg logger på Outlook.com hjemmesiden og tjekker mail der.

Mails jeg har læst på min telefon er der stadig.
Mails jeg har slettet på min telefone er der stadig.

Jeg har opsat mailen via:
- indstillinger
- Mail
- Konti
- Tilføj konto
- Der har jeg så valgt "Outlook.com" - og udfyldt felterne, som angivet...

Er der mon nogen derude, der kender til en løsning på dette problem?

Jeg har prøvet at slette kontoen fra telefonen og derefter lægge den ind igen - det samme billeder kommer igen...
Avatar billede INK Ekspert
05. april 2017 - 14:18 #1
På din iPhone skal du gå i indstillinger for mail. Under Outlook.com kontoen skal du gå til avanceret. Her er sikkert angivet om slettede (dvs. slettet på iPhone) beskeder (mails) skal slettes på serveren. Det kan være straks eller efter en uge eller aldrig.
Avatar billede nogetfornoget Mester
05. april 2017 - 14:34 #2
hej,

det ser ud til at det virker - tak :-)