Avatar billede ranni Forsker
06. april 2017 - 10:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Klumper i direkte musikafspilning til Bluetooth højtalere

Hej.
Win 10,  Router med SIM kort , download 45 Mbit
Jeg lytter til radio/video på min PC.
Jeg sender lyden til Bluetooth højtaler.
Ved direkte afspilning hakker lyden meget, video ser OK men lyden  ? ?.
Hvis jeg downloader filen og afspiller direkte fra den, er også lyden fejlfri.

Kan jeg foretage mig noget for at modtage til bedre direkte radio/video afspilning.
Avatar billede Mik2000 Professor
06. april 2017 - 11:29 #1
Min erfaring er desværre at de trådløse forbindelser via sim kort er meget ustabile. Hvis man måler kører de tit op og ned, og det er radiostationer ikke så meget for da de som regel ikke cacher

Jeg havde nogenlunde samme problem på et forbindelser der ellers også havde fin hastighed. Efter skift til kablet forbindelse (fiber) har der ingen problemer været - men tænker der heller ikke vil være det ved skift til ADSL da det kører mere stabilt.

Så selvom man har 45 mbit kan den være ustabil.
Prøv evt. at finde et program at mål det med.
Avatar billede ranni Forsker
09. april 2017 - 10:36 #2
Jeg har fundet Audials One  Radio.
Den har betydelig bedre lyd end  Music Recorder, som Nero.com leverer med som såkaldt ekstra service