Avatar billede MadsWN Novice
06. april 2017 - 15:55 Der er 5 kommentarer

Windows 10 opgrading fejl

Jeg skulle downloade Windows 10 - men da den var færdi og fik afvide at jeg skulle genstarte begyndte den bare at genstarte ustopligt. Jeg har en video af det hvis jeg kan lægge den et sted.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2017 - 16:23 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2017 - 16:36 #2
Det er ikke optimalt at opgradere til Windows 10.
Jeg vil foreslå, at du lægger data, du vil gemme. over på et andet medie, og der efter laver en ren installation. Du kan hente en Iso hos Microsoft.
Når der een gang har været installeret windows 10 er en nyinstallation gratis.
Hvis ikke, koster det penge under alle omstændigheder.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede MadsWN Novice
06. april 2017 - 16:40 #3
Okay tak linker lige video alligevel https://youtu.be/o0b9EE7nn68
Avatar billede INK Ekspert
06. april 2017 - 19:28 #4
Jeg kan være i tvivl om din pc reelt har kørt Windows 10 og den er blevet aktiveret. Hvis ja, så laver du blot en ren ny installation. Hvis du har licenskoden fra din win7 eller win8, så kan du alligevel lave en ren installation med denne kode.
Avatar billede MadsWN Novice
07. april 2017 - 07:15 #5
Mange tak for alle svarene har fået den reinstallert