Avatar billede Slettet bruger
08. april 2017 - 19:15 Der er 5 kommentarer

Kan man downloade en Youtube-video?

Hej
Jeg ville lige høre om det var muligt at downloade en Youtube video. Hvis det er, hvordan gør man?
Avatar billede thov Forsker
08. april 2017 - 20:14 #1
Avatar billede frem-ad Professor
08. april 2017 - 22:25 #2
Avatar billede Little Helper Seniormester
08. april 2017 - 23:29 #3
Nu bruger jeg Firefox, Men du kan også i Chrome. Gå ind i menuen Tilføjelser og herinde kan du tilføje en addon til browser som med et enkelt klik gør det muligt at downloade video og eller  musik.

I Firefox hedder AddOn Videohelper.

Mvh
Avatar billede poko1 Ekspert
09. april 2017 - 13:04 #4
Jeg vælger at bruge denne! Du indsætter linket fra Youtube , vælger hvilken type ? Musik eller Video! trykker på Format Mp.? eller??? så er det konverteret med det samme til dit brug.
https://www.onlinevideoconverter.com/video-converter
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. april 2017 - 18:18 #5
Det KAN man godt, men man MÅ IKKE.

Grunden til at du ikke betaler en nikkel for at fedte rundt på YouTube er, at de kan få lov til at skyde lidt reklamer af - den mulighed mister de på denne måde, hvad der også er grunden til at det ikke er hverken legalt eller god stil at gøre. ;-)